تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کارلوس کي‌روش شب گذشته در برنامه نود ادعا کرد تيمش را با تلفيقي از بازيکنان جوان و باتجربه به مصاف کره‌جنوبي خواهد فرستاد اما اخبار رسيده حاکي از اين است که بيشتر بازيکنان حاضر در ترکيب اصلي تيم ملي، جزو نفرات ثابت حاضر در جام جهاني خواهند بود.



بعد از مشخص شدن ترکيب اصلي، مشخص شد بازيکناني که در ترکيب تيم ملي در جام جهاني به ميدان رفته بودند در اين ديدار به ميدان خواهند رفت.تنها تغییر حضور احسان حاج صفی در پست دفاع چپ به جای پولادی است ضمن اینکه مسعود شجاعی و خسرو حیدری هم در ترکیب حاضرند.

با توجه به حساسيت بازي با کره جنوبي و هجمه‌اي که کي‌روش در بين منتقدان داخلي با آن مواجه است، نمي‌خواهد در اين ديدار نتيجه‌اي بگيرد که حضور تيم ملي را در جام ملت‌ها تحت تاثير قرار دهد. به همين منظور کي‌روش از بازيکنان اصلي و باتجربه در اين ديدار استفاده کرده است.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل کره به این ترتیب می باشد:
عليرضا حقيقي، احسان حاج صفي، سيدجلال حسيني، پژمان منتظري، خسرو حيدري، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، مسعود شجاعي، اشکان دژآگه، رضا قوچان نژاد و عليرضا جهانبخش

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد