تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دو تيم‌ملي ايران و عراق فردا در ورزشگاه وين آخرين بازي تدارکاتي خود را براي حضور جدي در مسابقات جام ملت هاي آسيا انجام مي‌ دهد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، ایران تا امروز 24 بار مقابل عراق به میدان رفته که برتری قابل توجهی مقابل این حریف سخت همسایه داشته است. ما در 14 بازی از این 24 مسابقه برنده بوده ایم و تنها 5 شکست مقابل عراق داشتیم که البته یکی از آنها، در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 1994 از عوامل حذف تیم‌ملی در این تورنمنت و عدم صعود به جام‌جهانی بود.

کی‌روش در مسابقه فردا قاعدتا باید با تیم اصلی به میدان برود تا 11 بازیکن برگزیده او برای اولین بار پیش از جام ملت های آسیا تجربه بازی کنار هم را پیدا کنند. بنابر آنچه که از استرالیا خبر رسیده ترکیب ایران شامل؛ حقیقی، پولادی، صادقی، حسینی، حیدری، تیموریان، نکونام، دژاگه، جهانبخش، شجاعی و قوچان نژاد خواهد بود. ارنجی که احتمالا ایران آن را در این تورنمنت به عنوان ترکیب اصلی انتخاب کرده است. البته احتمال حضور مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی و سردار آزمون در ترکیب ایران وجود دارد.

کارلوس کی‌روش امروز روز پرمشغله ای را پشت سر گذاشت و پس از یک جلسه تئوری یک ساعته، کل تمرین را به کارهای تاکتیکی و شبیه سازی آنچه که قرار است در مقابل عراق انجام بشود، گذراند. عراق که فوتبالی هم سبک سایر تیم های غرب آسیا مثل بحرین و قطر دارد، تیمی که البته نه به این علت که به دلیل مجانی بودن بازی اش با ایران برای مسابقه انتخاب شده است!

فردا ساعت 19 ایران خود را برای حضور در جام ملت های آسیا تست می‌ کند. تورنمنتی که با حداقل تدارکات و حداکثر انتظار آن را آغاز می‌ کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد