تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در گزارشي که در سايت USA Today منتشر شده، گروه سوم رقابت هاي جام ملت هاي آسيا مورد تحليل قرار گرفته و از 3 بازيکن ايران به عنوان کساني که بايد بازي شان را تماشا کرد نام برده شده است.



به گزارش "تک گل" ، تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم رقابت های جام ملت های آسیا با بحرین، امارات متحده عربی و قطر قرار گرفته است. دیدار نخست ایران در این گروه، یکشنبه هفته آینده مقابل بحرین برگزار می شود.

در تحلیلی که از سه بازیکن تیم ملی ایران منتشر شده، آمده است:

جواد نکونام: 33 ساله، هافبک، اوساسونا
کاپیتان و پدیده تیم ملی ایران. او از نظر تکنیکی قابلیت های بالفطره ای دارد و بسیار با استعداد است. او پیشینه حضور در جام های جهانی و جام ملت های آسیا را نیز در کارنامه دارد. او به نخستین بازیکن ایرانی بدل شد که در لیگ فوتبال اسپانیا حضور پیدا کرده است. 6 فصل در اوساسونا حضور داشت. او اسپانیا را به مقصد استقلال تهران ترک کرد و پس از یک دوره کوتاه در باشگاه الکویت در سال 2014 به اوساسونا بازگشت.

اشکان دژاگه: 28 ساله، هافبک، الجزیره
هافبک راستی که در رده جوانان برای تیم ملی فوتبال آلمان به میدان رفته است. او پیشینه قهرمانی با ولفسبورگ در بوندسلیگا را نیز در کارنامه دارد.

رضا قوچان نژاد: 26 ساله، مهاجم، الکویت
سریع و قهرمان. او با پنج گل موفق شد عنوان آقای گلی مشترک در رقابت های مقدماتی را کسب کند. مهاجم پیشین چارلتون انگلیس، در باشگاه هایی از هلند و بلژیک نیز حضور داشته و به عنوان بازیکن در رده جوانان نیز برای آنها بازی کرده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد