تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سايت sportlive در گزارشي آخرين وضعيت تيم ملي در آستانه بازي فردا با بحرين را بررسي کرد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، این سایت نوشته است: ایران مدعی اصلی صعود از گروه C جام ملتهاست. این تیم که در آخرین رنکینگ فیفا، در صدر تیم های آسیایی قرار دارد فردا در اولین بازی اش باید به مصاف بحرین برود.

درست است که ایران قبل از شروع جام ملتها تنها دو بازی تدارکاتی داشته اما کی روش و شاگردانش به نتیجه گیری در سه بازی مرحله گروهی امیدوار هستند.

اولین حریف ایران، بحرین است. تیمی که در تورنمنت خلیج فارس اصلا عملکرد خوبی نداشت و بدون برد و حتی یک گل زده از این جام خداحافظی کرد.

در مورد ایران باید به یک نکته دیگر هم اشاره کنیم و آن غیبت دو بازیکن تیم ملی در جام ملتها است. نفر اول پژمان منتظری است که چند هفته قبل مصدوم شد و نفر دوم هم هاشم بیگ زاده است که در استرالیا بدشانسی آورده و مصدوم شده. بیگ زاده جام جهانی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد و حالا غیبت او در استرالیا، فکر کارلوس کی روش را مشغول کرده است.

سرمربی ایران در آخرین مصاحبه هایش غیبت دو مدافع تیمش را یک اتفاق بد عنوان کرده و اینکه این موضوع می تواند برای این تیم خطرناک باشد.

اما برویم سراغ نکات مثبت درباره ایران. مهم ترین پوئن این تیم داشتن بازیکنانی است که یا حالا در اروپا بازی می کنند یا سابقه بازی در این قاره را دارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد