تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی ایران و بحرین

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" تیم های ایران و بحرین از ساعت 12:30 در ورزشگاه ملبورن از سری مسابقات گروه c جام ملت های آسیا 2015 استرالیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی ایران با ارئه یک بازی خوب توانست بحرینی ها را در گام نخست شکست دهد.

 

 

ترکیب دو تیم

ایران: علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وریا غفوری، آندرانیک تیموریان، رضا قوچان‌نژاد، اشکان دژاگه و مهرداد پولادی

بحرین: محمد عباس، عبدالله عمر، حسین بابا، حسین، ولید، سامی الحسینی، آییش، عبدالوهاب علی، سید شوبر، عبداللطیف، اکون وان

نیمه اول

نیمه اول بازی در ابتدا بحرینی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 15 روی سانتر بازیکن بحرین و اشتباه مدافعان ایران، سید ضیا موقعیت گلزنی خوبی داشت که آن را با یک ضربه سر بی دقت از دست داد. بازیکنان ایران کم کم بازی را در دست گرفتند که دقیقه 19 بازی بازی رو پاس در عمق عالی شجاعی، دژاگه در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما با بی دقتی توپ را به دروازه بان کوبید. در ادامه بازی پورعلی گنجی و سید جلال حسینی موقعیت های نسبتا خوبی را از دست دادند که بالاخره در دقیقه 46 حاج صفی با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه بحرین را باز کرد.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم بازیکنان ایران سوار بر بازی بودند اما بحرین توانست ایران را به لاک دفاعی فرو ببرد که در دقیقه 58 اکون وان با یک شوت پای چپ محکم دروازه ایران را هدف قرار داد که علیرضا حقیقی با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد. در ادامه حملات بحرین این تیم دقیقه 67 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که حقیقی بازهم به خوبی مانع گلزنی آن ها شد. در حالی که بازی در دستان بحرین بود بازهم ایران از روی کرنر در دقیقه 70 توسط مسعود شجاعی دروازه بحرین را باز کرد. بحرینی ها در ادامه برای جبران تلاش کردند که دقیقه 86 شوت خطرناک بازیکن بحرین بازهم با دریافت خوب حقیقی تبدیل به گل نشد.

شرح گل ها

دقیقه 46: کرنر ارسالی تیموریان با مشت دروازه بان بحرین مقابل حاج صفی قرار گرفت و این بازیکن با یک شوت زیبا از پشت محوطه توپ را از بالای سر دروازه بان بحرین درون دروازه قرار داد.

دقیقه 70: کرنر ارسالی آندو تیموریان به خوبی رو پای مسعود شجاعی قرار گرفت و شوت آرام شجاعی گوشه دروازه بحرین قرار گرفت.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد