تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 کارشناس داوري فوتبال ايران مي‌گويد عملکرد ضعيف کمک داوران ديدار ايران و بحرين سبب از دست رفتن سه گل سالم براي ايران شد.



حیدر سلیمانی به عملکرد کمک داوران دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین انتقاد کرد و گفت: اگر عملکرد ضعیف کمک داوران این دیدار نبود، تیم ملی ایران می‌توانست حداقل دو برابر نسبت به این نتیجه‌ گل بیشتری را به ثمر برساند.

او اضافه کرد: داور وسط عملکرد مناسبی داشت اما کمک داورانش نتوانستند عملکرد مناسبی داشته باشند. در دقیقه‌ 45 رضا قوچان نژاد از تله آفساید فرار کرد اما کمک داور به اشتباه پرچم خود را بالا آورد.

این کارشناس داوری در مورد گل دقیقه‌ 22 حاج صفی که مردود اعلام شد نیز گفت: معمولا در صحنه‌هایی که به احتمال 50 درصد شانس آفساید و یا گل وجود داشته باشد، داوران اجازه می‌دهند تا برای جذاب‌تر شدن بازی گل مورد قبول قرار گیرد. در آن صحنه نیز داور می‌توانست گل را قبول کند.

سلیمانی اضافه کرد: اخطاری که به احسان حاج صفی در آن صحنه داده شد، درست نبود. احتمالا عملکرد ضعیف کمک داوران در این بازی سبب محرومیت آنها در بازی‌های بعدی خواهد شد.

او به خطای دقیقه‌ 47 بر روی آندرانیک تیموریان اشاره کرد و گفت: بازیکن بحرین به عمد به پیشانی آندرانیک تیموریان کوبید که علاوه بر گرفتن خطا می‌توانست اخطاری را برای آن بازیکن در بر داشته باشد.

او به صحنه دقیقه‌ 63 نیز اشاره کرد و گفت: در آن صحنه نیز داور عملکرد خوبی نداشت و گل این بازیکن را مردود اعلام کرد.

این کارشناس داوری ایران به درگیری علیرضا حقیقی با بازیکن بحرین نیز اشاره کرد و افزود: در آن صحنه حقیقی تقریبا مقصر بود و داور با اغماض از آن صحنه گذشت.

سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: داور قضاوت کننده دیدار ایران و بحرین یکی از داوران خوب این تورنمنت است اما کمک داوران خوبی را در اختیار نداشت و همین امر سبب شد سه گل از ایران گرفته شود.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و بحرین با نتیجه‌ دو بر صفر به نفع ملی‌پوشان ایران به پایان رسید. 



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد