تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

هاشم بیک زاده هم تبریک گفت.

 هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: از پيروزي تيم ملي مقابل بحرين خوشحالم و اميدوارم در بازي‌هاي بعدي نيز نتايج خوبي بگيريم.



هاشم بیک‌زاده پس از پیروی 2 بر صفر ایران مقابل بحرین در نخستین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: واقعا از این پیروزی خوشحال هستم و این برد را به همه مردم تبریک می‌گویم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی که به دلیل آسیب دیدگی از همراهی تیم ملی محروم شده و از جایگاه ویژه تماشاگر بازی بود، افزود: درست است که این رقابت‌ها را از دست دادم ولی قلبم پیش بچه‌ها بود.






به گزارش تک گل ،  احسان حاج‌صفي هافبک چپ تيم‌ملي فوتبال ايران در پيروزي امروز مقابل بحرين نقشي کليدي داشت.

حاج‌صفی در پایان مسابقه در پاسخ به خبرنگاران گفت: بازی اول بود و طبیعتا سختی خود را داشت. اما خدا را شکر توانستیم با پیروزی در این مسابقه هواداران را خوشحال کنیم و حالا روحیه مان هم خیلی بهتر است.

حاج‌صفی در ادامه درباره شرایط تیم‌ملی گفت: روز به روز بهتر می‌ شویم و با وجود اینکه بازی تدارکاتی خاصی نداشتیم شرایطمان در این تورنمنت هر روز بهتر می‌ شود.






 جواد نکونام کاپيتان تيم‌ملي فوتبال ايران نقش کليدي خود را در بازي مقابل بحرين به خوبي ايفا کرد.

نکونام در پایان بازی گفت: بازی خوبی بود و بحرین همانطور که حدس می‌ زدیم یک تیم قابل احترام بود که نمایش خوبی در زمین داشت اما فکر می‌ کنم نتیجه ای که به دست آمد، واقعیت را نشان داد.

او درباره بازی های آینده ایران گفت: ما هر بازی تفکر خودمان را داریم و قصدمان این است که در جام ملت ها مسابقه به مسابقه نمایش بهتری داشته باشیم.

او در مورد عملکرد داوری در این مسابقه هم گفت: این داور را از قبل می‌ شناختم و فکر می‌ کنم قضاوت نسبتا خوبی انجام داد.






 اشکان دژاگه بازيکن تيم ملي برابر بحرين از بهترين هاي زمين بود و به اعتقاد کارشناسان فوق العاده کار کرد.

اشکان دژاگه اعتقاد دارد برد در اولین بازی تیم ملی را از لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار داده .

دژاگه در همین خصوص گفت: پیروزی در گام اول یک تورنمنت با اختلاف 2 گل روحیه بخش است و باید در سایر بازی‌ها نیز به این شکل بازی کنیم. این برد خیلی به تیم ملی کمک کرد تا در بازی های آینده با قدرت بیشتری کار کند و بتوانیم با در بهترین شرایط از گروه مان صعود کنیم.با توجه به شرایطی که از آن برخوردار بودیم، انتظار این پیروزی را داشتیم.

 


 

 

عليرضا حقيقي دروازه بان اول تيم ملي مقابل تيم ملي بحرين بود و در اين بازي معدود فرصت هاي بحريني ها را مهار کرد.

حقیقی در خصوص ضعف بحرین در این بازی واکنش نشان داد و گفت: اگر فکر کنید ضعف بحرین باعث شکست این تیم مقابل ایران شد، سخت اشتباه کرده‌اید. ایران در این بازی از نظر فنی و تاکتیکی قدرت خود را به حریفش نشان داد و باعث شد دیگر حریفان هم به قدرت بالا تیم ملی پی ببرند.

او در خصوص این بازی گفت: ما از ابتدای بازی برای کسب 3 امتیاز به میدان رفته بودیم و برای تک تک دقایق مسابقه برنامه‌ریزی داشتیم. هدف‌مان این بود که گام اول را با اقتدار برداریم و به این خواسته خود هم رسیدیم.با این بازی خوب و پیروزی مقتدرانه بار دیگر قدرت خود را به رخ مدعیان کسب جام کشیدیم و از حالا باید به پیروزی در دیدار‌های آینده فکر کنیم.

 


 

 

آندرانيک تيموريان در بازي با بحرين پاس گل دوم تيم ملي را به مسعود شجاعي داد و عملکرد خوبي داشت.

آندرانیک تیموریان بعد از این برد در مورد این دیدار و شرایط بازی با قطر و بازیکنان جوان تیم ملی گفت:

*برد شیرینی به دست آوردیم. جوانان آینده‌داران تیم ملی هستند و مثل خیلی از نسل‌های قدیمی که عوض شدند نسل‌های گذشته هم تغییر خواهند کرد و باید بازیکنان جوان جایگزین آنها شوند.تجربه بازیکنان در مسابقات بین‌المللی بالا می‌رود و امیدوارم با تلاش و همتی که همه بازیکنان انجام می‌دهند پرچم سه رنگ ایران به اهتزاز درآید.

* آرزوی هر بازیکنی است که لباس تیم ملی را بپوشد. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده هم دل مردم را شاد کنیم.

*برای بازی با قطر شرایط سخت تر است وبهترین‌ها وارد میدان می‌شوند و امیدواریم بتوانیم یکبار دیگر دل مردم را شاد کنیم.

*به عنوان عضو کوچکی از تیم ملی از آنها تشکر می‌کنم که آنها همیشه کنار تیم ایران بودند. در این بازی هم شخصیت و رفتار خوبی داشتند و امیدوارم که همیشه کنار ما باشند و ما را تنها نگذارند.

*بعد از بازی با قطر در مورد شکست قطر صحبت می کنم.

 


 

 وريا غفوري ملي پوش سپاهاني در بازي با بحرين اولين ديدار ملي اش را انجام داد و فوق العاده کارکرد و با دژاگه زوج رويايي ساخته بود.

وریا غفوری با اشاره به اولین بازی ملی اش بعد از این برد شیرین گفت:خیلی خوشحالم که در اولین بازی رسمی‌ام برای تیم ملی توانستیم بحرین را شکست دهیم. خود من هم سعی کردم در این بازی کمتر نفوذ کنم.در این بازی توپ کمتری لو دادیم و برای اولین بار بود که به عنوان دفاع راست بازی می‌کردم و فکر می‌کنم در اولین بازی رسمی‌ام عملکرد بدی نداشتم و به دستور کی‌روش در زمین عقب و جلو می‌رفتم و فکر می کنم توانستم خواسته‌های او را در زمین پیاده کنم.

او در مورد رضایت کی روش از خودش هم صحبت کرد: امیدوارم در بازی‌های آینده تیم ملی هم عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم رضایت کی‌روش را جلب کنم.

 


 

 

 مدافع تيم ملي فوتبال ايران اعتقاد دارد برخلاف آن چيزي که برخي از قبل مي‌گفتند بازي مقابل بحرين راحت نبود.

سید‌جلال حسینی پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین گفت: بازی سختی در پیش داشتیم و بحرین آنطور که از قبل می‌گفتند حریف راحتی نبود.

وی افزود: البته آنها خیلی هم به ما فشار نیاوردند. بازی بحرین را به خوبی کنترل کردیم و توانستیم بهترین استفاده را از فرصت‌های به دست آورده ببریم. در اولین مسابقه نتیجه خوبی گرفتیم و به بازی‌های آینده امیدوار شدیم و تلاش می‌کنیم تا در دیدارهای بعدی نتایج خوبی بگیریم.

 


 

 مدافع تيم فوتبال ايران در جام جهاني اولين بازي ايران در جام ملت‌هاي آسيا را از روي نيمکت دنبال کرد که دليل اين مسئله را صلاحديد کادر فني مي‌داند.

خسرو حیدری پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در مقابل بحرین در رابطه با اینکه چرا روی نیمکت قرار داشت گفت: 3 - 4 روز است که به مرز آمادگی رسیدم و کارلوس کی‌روش صلاح دید که در این مسابقه به میدان نروم.

وی افزود: در تمرینات اخیر نتوانستم به صورت جدی کار کنم به همین خاطر درون ترکیب اصلی قرار نگرفتم. در مجموع پیروزی مقابل بحرین در اولین دیدار جام ملت‌های آسیا نتیجه قابل قبولی بود. این پیروزی شرایط ما را در جدول بهتر کرد و به دیدارهای بعدی امیدوار شدیم. بازی سختی مقابل قطر داریم و باید در این مسابقه سه امتیاز را کسب کنیم.


 

 مسعود شجاعي در نيمه اول بازي با بحرين پاس عالي داد که تبديل به گل نشد اما در نيمه دوم گل تماشايي را وارد دروازه بحرين کرد.

او بعد از مدت ها در تیم ملی درخشش خوبی داشت اما ترجیح داد در این موزد زیاد صحبت نکند و فقط گفت: نمی‌خواهم در این مورد این بازی زیاد صحبت کنم، فقط می‌گویم که خوشحالم در پیروزی تیم ملی سهیم بودم و توانستم یکی از گل‌های ایران را به ثمر برسانم.

او به مصدومیتش در این بازی اشاره کرد و گفت: از ناحیه پا دچار درد هستم و در یکی دو روز آینده باید کارهای تمرینی انجام بدهم تا بتوانم به شرایط ایده‌آل برسم. امیدوارم در دومین بازی هم بتوانیم پیروزی را از آن خود بکنیم.







 رضا قوچان نژاد در بازي با بحرين دو گل زد که داور آفسايد اعلام کرد اما در جريان بازي عملکرد خوبي داشت.

قوچان نژاد که از جو ورزشگاه رضایت کامل داشت بعد از این بازی گفت: بازی خیلی سختی مقابل بحرین داشتیم، اما برای این مسابقه بابرنامه بودیم و می‌دانستیم که در میدان باید چه کنیم. جنگیدیم و پیروز شدیم. از امروز هم باید به فکر بازی با قطر باشیم. باید همینطور با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

او از ایرانی های حاضر در ورزشگاه تشکر کرد و گفت: من از ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه و استرالیا تشکر می‌کنم، اصلاً فکر نمی‌کردم چنین جوی در ورزشگاه حاکم باشد، جو کاملاً به سود ما بود. 

 

 


 

 

 محمدرضا خلعتبري در ليست نهايي تيم ملي براي جام ملت هاي آسيا حضور نداشت اما از برد تيم ملي خيلي خوشحال بود.

خلعتبری بعد از بازی تیم ملی برابر بحرین و برد در این دیدار در حالی که خوشحال بود گفت: از برد تیم ملی برابر بحرین خیلی خوشحال هستم و قبل از مسابقات هم گفته بودم که تیم ملی از گروهش صعود می کند و کار سخت تیم ملی در بازی های مراحل بعدی است. من پیش بینی این بازی خوب و برد تیم ملی را می کردم. در واقع تیم های عربی جلوی ایران نمی توانند دوام بیاوردند چون فوتبال ایران یک سرو گردن بالاتر است. در این بازی وریا غفوری و احسان حاج صفی خیلی خوب بودند و بازیکنان دیگر هم عالی بازی کردند و لیاقت تیم ملی در این بازی برد بود. امیدوارم این روند تا فینال ادامه داشته باشد.

او در خصوص اینکه همراه تیم ملی نیست هم گفت: دلیلی ندارد به خاطر این ماجراها برای تیم ملی دعا نکنم. واقعا می خواستم تیم ملی پیروز شود چون عاشق ایران هستم. اصلا یک در صد هم به این مسائل فکر نکردم و مثل تمام ایرانی ها خوشحالی کردم. تیم ملی فوق العاده بازی کرد. خوشحالم که در این بازی جوانان بازی کردند و این فرصت به آنها داده شد.

خلعتبری در رابطه با کار تهاجمی تیم ملی هم گفت: تعویض های تیم ملی هجومی بود و تیم ملی رو به جلو کار کرد. من این برد را به بازیکنان و مجموعه تیم ملی تبریک می گویم و فکر می کنم گل حاج صفی بهترین گل جام بود. 

 

 

 

 

این صفحه با مصاحبه جدید بازیکنان بروز می شود

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد