تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

آندرانيک تيموريان در بازي با قطر با پاس گل طلايي که داد به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شد.



تیموریان در خصوص این بازی گفت:هواداران تیم ملی در استرالیا باعث شدند تا احساس تنهایی نکنیم.بازی سختی را برابر قطر پشت سر گذاشتیم برای پیروزی وارد زمین شدیم. می دانستیم از بازی اول سخت تر است بعد از استرالیا ما تیم پرتماشاگر هستیم به هیچ عنوان احساس تنهایی نکردیم و آنها یار دوازدهم ما هستند.

او در مورد اینکه بردهای تیم ملی ادامه دار می شود هم گفت:مطمئن باشید یک تیم هستیم که می خواهیم بهترین نتیجه را بگیریم. وقتی وارد زمین می شویم فقط برای پیروزی وارد می شویم اما اتفاقات فوتبال قابل پیش بینی نیست به خاط همین بازی فوتبال زیباترین بازی دنیاست.





 اشکان دژاگه ملي پو کشورمان مقابل قطر بارها تکنيک بالايش را به رخ حريف کشيد.

اشکان دژاگه بعد از دومین برد در جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی در این بازی خوب کار کرد اما کار سختی داشتیم. تیم ملی خیلی بهتر شده و در آینده می توانیم بازی های بهتری انجام دهیم. ایرانی ها در این بازی خیلی خوب از تیم ملی حمایت کردند .

او در ادامه در خصوص بازی امارات هم گفت: نمی دانستم نتیجه بازی امارات چه شده و تازه فهمیدم. حالا که امارات برده در بازی آینده یک فینال کوچک داریم و باید برای صدرنشینی بجنگیم. باید بازی آخر را ببریم و با قدرت بیشتری صعود کنیم.




خسرو حیدری: اگر تيم ملي در ورزشگاه آزادي بازي مي‌کرد اين همه تماشاگر به ورزشگاه نمي‌آمد.
خسرو حیدری، پس از بازی ایران و قطر و صعود به مرحله بعد در واکنش به این که بالاخره در جام ملت‌های آسیا بازی کردید؟ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بعد از مصدومیتی که داشتم خوشحالم که بالاخره بهبودی‌ام را به دست آوردم و به این مسابقه رسیدم. در بازی اول شرایطی داشتم که نمی‌توانستم بازی کنم و کاملا آماده نبودم، اما خو‌شبختا‌نه در این بازی فرصت 20 تا 25 دقیقه‌ای به من رسید تا بتوانم بازی کنم.

حیدری درباره حضور تماشاگران ایرانی مقیم استرالیا و استقبال از تیم ملی ایران، اضافه کرد: از این که تماشاگران ایرانی برای تشویق ما به استادیوم می آیند خیلی خوشحال هستیم. فکر می‌کنم اگر تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران هم بازی می‌کرد این همه تماشاگر برای حمایت از تیم ما به استادیوم نمی‌آمد! در استرالیا همین تماشاگران هم تشویق‌های زیادی می‌کنند و می‌بینید که حتی زمانی که هنوز گل هم نزده بودیم، مدام تیم ملی ایران را تشویق می‌کردند و خو‌شبختا‌نه حمایت هایشان جواب داد و این بازی را هم بردیم. حیدری در پایان گفت: ما باید برای برد مقابل امارات به میدان برویم.





 سيد جلال حسيني مثل هميشه در بازي با قطر مستحکم بازي کرد و از مهره هاي اصلي ايران بود.

حسینی بعد از برد برابر قطر از سرگروهی صحبت کرد و گفت:بازی خیلی سختی مقابل قطر بود، می‌دانستیم چقدر این بازی مشکل است و خودمان را برای آن آماده کرده بودیم، خدارا شکر می‌کنیم که پیروز شدیم و با 6 امتیاز صعودمان را قطعی کردیم.

او در مورد بازی با امارات گفت: این بازی خیلی سخت است، امارات دو برد داشته، ما هم خودمان را برای این بازی آماده می‌کنیم و می‌خواهیم سرگروه شویم.

مدافع تیم ملی در مورد اینکه قهرمانی تیم ملی چقدر امکان پذیر است هم گفت: از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی حرف زد، فشردگی بازی‌ها کار را سخت کرده است اما امروز مقابل قطر خوب بازی کردیم.






 سردار آزمون در بازي با قطر گل فوق العاده اي زد اما مصدوميتش همه را نگران کرد.

سردار آزمون بعد از پایان بازی اعلام کرد مصدومیتش جدی نیست و در همین خصوص گفت:در جریان بازی درد شدیدی داشتم که این درد هنوز هم ادامه دارد، اما فکر نمی‌کنم حاد باشد. فردا باید پایم را معاینه کنند تا مشخص شود می توانم بازی کنم یا خیر..

او در خصوص پیروزی مقابل قطر و حضور تماشاگران در ورزشگاه صحبت کرد: از حضور تماشاگران خیلی خوشحال شدم و از اینکه توانستم خوشحالی خود را با آنها تقسیم کنم خیلی خوشحالم. از حضور هواداران هم تشکر می‌کنم و حضور آنها باعث می‌شود تا وظیفه ما سنگین‌تر شود.

 

این صفحه با مصاحب جدید بازیکنان بروز می شود

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد