تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

14- امیرحسین صادقی: همچنان متزلزل
مدافعی که کسی فکر نمی کرد پس از مصدومیت منتظری نیمکت نشین باشد اما این اتفاق رخ داد و این ملی پوش برای اولین بار به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی وارد بازی شد. صادقی در این دقایق فرصت خودنمایی نداشت اما روی یک صحنه نزدیک بود کار دست کی روش دهد. به نظر می رسد عملکرد ضعیف مدافع استقلالی تیم ملی در این فصل، در تیم ملی نیز ادامه دارد. با این شرایط نمره صادقی در این دیدار 2 خواهد بود.



13- رضا قوچان نژاد: سایه ای از جام جهانی
مهاجم اول چند سال اخیر ایران پس از حضور در لیگ کویت افت داشته است و دیگر آن مهاجم قهار و گلزن نیست، گوچی با اشتباهات خود حسابی کی روش را عصبی کرد تا نشان دهد دیگر آن مهاجم قابل اعتماد سرمربی تیم ملی نیست و اگر آزمو ن دچار مصدومیت نمی شد وی باید کار خود را در این دیدار روی نیمکت پایان می داد. قوچان نژاد به وضوح از روزهای خوبش فاصله گرفته و چند بار با شوت های بد خود چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و همین کافی است تا نمره 4 برای این بازیکن در نظر گرفته شود.

12- خسرو حیدری: تعویض تاکتیکی
هافبک راست تیم ملی از زمان ورود به جای مسعود شجاعی در زمین عملکرد نسبتا خوبی را داشت و در کارهای دفاعی پرتلاش نشان داد اما در ضد حملات دیگر آن خسرو حیدری چند سال اخیر نبود که با پاس و ارسال های خود جریان بازی را عوض می کرد. پس از تعویض و ورود خسرو، دژاگه به سمت چپ رفت و ایران کاملا از زیر فشار پس از گل قطر خارج شد تا کیروش یک تعویض کاملا تاکتیکی انجام داده باشد. با توجه به عملکرد راضی کننده حیدری نمره 5 با توجه به حضور وی به عنوان بازیکن تعویضی قابل قبول است.

11- مسعود شجاعی: سینوسی مثل گذشته
هافبک خلاق ایران که در بازی گذشته یکی بهترین ها بود، امروز عملکرد رضایت بخشی نداشت و بسیار پر اشتباه ظاهر شد. شجاعی در نیمه اول یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد تا بازی بد خود را تکمیل کند. با توجه به اینکه شجاعی بازی خوبی را پشت سر نگذاشت و خطاهای بی موردی که انجام داد نمره 5 برای وی در نظر گرفته می شود. شجاعی با چندین خطای شدید پشت سرهم فقط کمی تا اخراج فاصله داشت که کی روش وی را تعویض کرد.

10- جواد نکونام: کاپیتان کم فروغ
کاپیتان با تجربه تیم ملی که یکی از بهترین های ایران است ولی در بازی امروز زیاد در جریان بازی حضور نداشت و در درگیری ها شرکت نکرد. شاید هر فرد دیگری جای نکونام بود از او خرده ای گرفته نمی شد اما از کاپیتان تیم ملی سطح انتظارات بسیار بالاتر می باشد. با توجه به اینکه جواد نکونام بازی نسبتا متوسطی ارائه کرد نمره وی 6 خواهد بود.

9-مهرداد پولادی: کم کار در حملات، پر قدرت در دفاع
دفاع چپ مستحکم تیم ملی همواره در کارهای دفاعی بسیار عالی عمل می کند و به خوبی راه قطری ها را بست تا ایران از جناح چپ با حضور پولادی ضربه ای را نخورد. بر خلاف کارهای دفاعی خوب پولادی، وی اصلا در حملات شرکت نمی کرد تا از جناح چپ حمله های زیادی روی دروازه قطر نداشته باشیم. عملکرد بی نقص پولادی باعث شد نمره 7 برای وی در نظر گرفته شود.

8- احسان حاج صفی: فوران انگیزه
هافبک چپ تیم ملی در کارهای دفاعی به خوبی به کمک پولادی می آمد و فشار کمی هم در حملات از جناح چپ روی دروازه قطر می آورد. حاج صفی یک موقعیت بسیار خوب گلزنی در بازی داشت که با واکنش خوب قاسم برهان نتوانست در این جام دو گله شود. احسان انگیزه فراوانی برای درخشش در ترکیب ایران دارد. حاج صفی مقداری از بازی مقابل بحرین ضعیف تر بود اما بازهم عملکرد وی قابل قبول بود تا نمره خوب 7 را کسب کند.

7- وریا غفوری: تازه واردِ موثر
بسیار دونده و فعال بود در سمت را ست خط دفاعی، وی به خوبی در حملات شرکت می کرد و با سانترهای خود موقعیت سازی می کرد. غفوری در فاز دفاعی هم عملکرد خوبی داشت تا خیال کی روش از دفاع راست تیم ملی راحت باشد. این بازیکن پر تلاش با عملکرد خوبی که داشت نمره 7 را به خود اختصاص داد تا در بین بهترین بازیکنان ایران قرار گیرد.

6- اشکان دژاگه: دژ ایرانی در اوج
هافبک پر کار ایران که با دوندگی فروان باعث آزار خط دفاعی قطر می شد، پاس دقیق وی به آزمون باعث شد ایران به گل برسد تا در این دیدار پیروز باشد. با مصدومیت آزمون، دژاگه در زمین قطر بسیار تنها بود و با دوندگی زیاد و حفظ توپ باعث تلف شدن زمان بازی می شد تا ایران نتیجه را حفظ کند. با توجه به تلاش فراوان اشکان دژاگه نمره بسیار خوب 8 قطعا شایسته وی است.

5- سید جلال حسینی: رهبر دفاعی
مدافع پرتلاش و متعصب تیم ملی که مثل همیشه عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد، مدافعان قطری در زمان حملات سد محکمی را مقابل خود می دیدند. حسینی چندین بار در میانه میدان مانند یک هافبک دفاعی توپ ربایی کرد تا بازهم کیفیت بالای خود را نشان دهد. سید جلال با ارائه یک نمایش فوق العاده دیگر از خود نمره 8 را کسب کرد.

4-سردار آزمون: سردارِ شهر
یک مهاجم عالی و کامل برای سال ها حضور در خط حمله ایران، آزمون به خوبی در این دیدار نشان داد پتانسیل های یک مهاجم گلزن و کامل را دارد. این بازیکن به خوبی در این دیدار نشان داد با توجه به قامت بلندش به خوبی توانایی سرزنی را دارد، سردار به خوبی نشان داد شم گلزنی، سرعت و تکنیک بسیار بالایی هم دارد. وی با یک حرکت زیبا از بین مدافعان قطر عبور کرد و توانست دروازه این تیم را باز کند. قطعا اگر سردار آزمون در اواسط بازی به خاطر مصدومیت تعویض نمی شد بهترین بازیکن زمین لقب می گرفت اما بازهم از ارزش های وی چیزی کم نمی شود و نمره 8 بسیار شایسته اش خواهد بود.

3-علیرضا حقیقی: سروقامتِ مطمئن
دروازه بان مستحکم ایران که خیال همه را از بابت دروازه راحت کرده است، پرش های بسیار خوبی روی توپ های هوایی داشت و مهاجم های قطر را ناکام می گذاشت. حتی زمانی که روی هوا بازیکن قطر ضربه محکمی را به سر وی وارد کرد اما بازهم باعث نشد تا دروازه بان مطمئن ایران توپ را رها کند، شاید عجیب باشد اما حقیقی با شدت فراوانی روی این صحنه به زمین برخورد کرد اما بازهم توپ از دستانش جدا نشد! حقیقی بعد از سال ها دروازه ایران را مستحکم ساخته و با عملکرد بسیار خوب کاملا نمره 9 شایسته وی است.

2- مرتضی پورعلی گنجی: گنجِ قارون
بازیکن جوان، با انگیزه و شایسته ایران که در سومین بازی ملی خود خودنمایی کرد و افراد زیادی را شیفته خود کرد، مرتضی در جنگ های هوایی با پرش های بلند خود در مقابل قطری ها پیروز بود و حتی در یک صحنه بدن خود را مقابل ضربه سر بازیکن قطر قرار داد تا دروازه ایران باز نشود. پورعلی گنجی در ضربات آزاد و کرنر به خط حمله اضافه می شد که در یک صحنه با ضربه سر خود کمی مانده بود دروازه قطر را باز کند که مدافع این تیم از روی خط توپ را دور کرد. در 10 دقیقه آخر بازی که آندو به دلیل مصدومیت به بیرون رفت و صادقی به جای وی وارد زمین شد، پورعلی گنجی در کنار نکونام در خط هافبک قرار گرفت و بازهم با جنگندگی عالی خود قطری ها را آزار داد. پورعلی گنجی عملکرد بی نظیری را از خود نشان داد و توانست نمره خوب 9 را از دید "سایت تک گل" کسب کند و فقط شاید نام آندو باعث شد این جوان شایسته بهترین بازیکن زمین انتخاب نشود.

1- آندرانیک تیموریان: سامورایی مطمئن
هافبک دفاعی جنگنده و مطمئن ایران که درپایان بازی بهترین بازیکن زمین شناخته شد،  در این بازی بارها توپ ربایی کرد و تک گل ایران روی تکل عالی وی که باعث توپ ربایی شد به ثمر رسید تا ایران 3 امتیاز بازی را کسب کند. آندو در این دیدار با مصدومیت بازی کرد و در اواخر بازی هم کی روش مجبور به تعویض اجباری وی شد. آندو با عملکرد خوبی که در این دیدار داشت کاملا شایسته کسب امتیاز 9.5  است.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد