تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، یکی از نکته‌های جالب دیدار امروز میان ایران و قطر که در چارچوب جام ملت‌های آسیا برگزار شد و به پیروزی یک بر صفر شاگردان کی روش انجامید، گزارشگر قطری این دیدار بود.



به گزارش العربیه، یوسف سیف، گوینده شبکه «بی‌ان اسپورت» قطر در طول بازی امروز، بویژه در نیمه دوم، امارات و ایران را شایسته صعود از گروه سه می‌دانست و از بازیکنان تیم ملی کشورش انتقاد می‌کرد.

سیف گویندگی خود را با جملاتی قافیه دار اینگونه آغاز کرد: «صباح الخیر یا مجموعه الجیران، بحرین، الامارات، قطر و ایران»، معنی فارسی آن: (صبح به خیر به گروه همسایگان، بحرین امارات، قطر و ایران)

گوینده قطری در برخی از دقایق به جای شرح بازی، به تاریخ فوتبال ایران و نام آوردن از ستاره‌های سابق این کشور، همچون علی دایی، و مهدی مهدوی کیا پرداخت.

این گوینده، دایی را به عنوان بازیکنی که بیشترین تعداد گل در تاریخ جام ملت‌های آسیا و مهدوی کیا را ستاره نام آشنایی که در چهار دوره گذشته این مسابقات شرکت کرده بود، معرفی کرد.

او همچنین قدرت بدنی بازیکنان تیم ملی ایران را مثال زندنی خواند و آن را کلید پیروزی ایران در برابر قطر و بحرین توصیف کرد.

یوسف سیف که شعار خود در گویندگی را «گزارشگری بی‌طرفانه» قرار داده است، متولد سال ۱۹۵۳ در دوحه قطر است و از سال ۱۹۷۵ کار گویندگی را از رادیوی این کشور آغاز کرد.

گزارشگر بازی ایران و قطر در جام ملتهای آسیا

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد