تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تمرین آخر تیم ایران پیش از دیدار با امارات در کمپ "پری پارک" برگزار شد. بر خلاف روز گذشته که 5 بازیکن تیم ملی تمرین نکردند امروز همه بازیکنان به تمرین پرداختند. پانزده دقیقه ابتدایی تحت پوشش خبری رسانه ها بود. بازیکنان تیم با لباس قرمز رنگ در تمرین حاضر شدند و چهره انان بسیار شاداب بود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"  آنها پس از گرم کردن بدن‌هایشان و انجام حرکات کششی و پاسکاری‌های در حال حرکت، مهیای اجرای برنامه‌های تاکتیکی کی‌روش شدند که در این هنگام تمرین برای پوشش رسانه‌ای بسته شد.

حدود 10 نفر از هواداران تیم ملی مقابل در کمپ از اتوبوس تیم استقبال کردند. همواره در تمرین‌های تیم ملی هواداران ایرانی در محل تمرین حاضر می‌شوند تا با ملی‌پوشان عکس یادگاری گرفته و تیم را تشویق کنند.

تمرین امروز بنا بر قانون فیفا، باید در زمین اصلی ورزشگاه سانکورپ برگزار می‌شد که به علت تعمیرات چمن این استادیوم، تمرین هر دو تیم ایران و امارات به محل دیگری انتقال یافت. اماراتی‌ها پیش از ایران در زمین پری‌پارک تمرین کرده بودند.

در حال حاضر که تنها یک روز به شروع بازی ایران و امارات باقی مانده نیمکت‌های ایران و امارات که پرچم‌های دو کشور بر روی آن چسبانده شده در راهروهای ورزشگاه قرار دارد و کارگران باید تا فردا استادیوم را برای برگزاری بازی کاملا آماده کنند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد