تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فریدون اصفهانیان (رييس کميته داوران فدراسيون) فوتبال ادعا مي کند قضاوت هاي تيم داوري ايران در سه بازي ابتدايي جام ملت هاي آسيا نشان مي دهد که آنها عملکرد خوبي داشته اند.



به گزارش "تک گل" فریدون اصفهانیان گفت: قضاوت های آقای فغانی و تیم داوری ایرانی اش در جام ملت های آسیا نشان می دهد که ای اف سی از عملکرد آنها راضی است. من خودم تمام بازی هایی که آنها قضاوت کرده اند را دیده ام و به نظرم قضاوت های بی نقصی را داشته اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ایرانی حاضر در جام ملت ها در مراحل پایانی جام ملت های آسیا را دارند یا نه هم گفت: من فکر می کنم آنها می توانند فلینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند اما چیزی که مهم است این است همیشه اگر تیم ملی یک کشوربه مراحل پایانی صعود کند، داوران آن در مراحل پایانی حضور نخواهند داشت. به همین دلیل هم نمی شود پیش بینی از وضعیت این داوران کرد.

رییس کمیته داوران در پایان گفت: بهتر است باشگاه های ایرانی مدل رفتار را از مدیران ای اف سی یاد بگیرند. درست است که تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی باید با تیم اول یا دوم گروه B بازی کند اما کمیته داوران قضاوت بازی ژاپن برابر امارات را به علیرضا فغانی که ایرانی است سپرد. اصل آنها بر اعتماد کامل به داوران است اما در ایران این اتفاق نمی افتد.



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد