تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه نیمه اول بازی ایران و امارات 0-0

مصاف ایران و امارات در حالی در نیمه اول 0-0 به پایان رسید که کی روش به برخی از شاگردان اصلی اش استراحت داده است.


تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف امارات رفته است.

ورزشگاه "سانکورپ"؛ شهر بریزبن
داور: ریوجی ساتو ؛ تماشاگر: 20 هزار نفر
کارت زرد: ولید عباس (26) از امارات؛ نکونام (35)، سردار آزمون (45) از ایران

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، مرتضی پورعلی گنجی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، سروش رفیعی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سردار آزمون
سرمربی: کارلوس کی‌روش

ترکیب تیم ملی امارات: ماجد ناصر، ولید عباس، حبیب الفردان، عامر عبدالرحمن، محمد سالم، علی احمد مخبوت، عمر عبدلرحمن، احمد خلیل، خمیس اسماعیل، عبدالعزیز سنکور، محمد احمد غریب
سرمربی: مهدی علی

دقایق حساس:
دقیقه 5: اولین خطر جدی را بازیکن امارات با شوتی محکم به سمت دروازه علیرضا حقیقی ایجاد کرد که با فاصله کم به بیرون رفت.
دقیقه 14: سردار آزمون در عمق دفاع امارات با پاس وحید امیری صاحب فرصت شد که نتوانست کنترل خوبی روی توپ داشته باشد و این فرصت از دست رفت.
دقیقه 16: روی فرار وحید امیری از سمت چپ و پاس به بیرون او داخل محوطه جریمه با ضربه سردار آزمون یک کنترل نصیب ایران کرد.
دقیقه 17: روی کنترل آندرانیک تیموریان، بازیکنان پرتعداد ایران درون محوطه جریمه نتوانستند ضربه نهایی را به سمت دروازه بزنند و روی موج دوم حمله هم ارسال مهرداد پولادی، علیرضا جهانبخش با ضربه سر نتوانست ماجد ناصر را به دردسر بیندازد.
دقیقه 42: حرکت بازیکن اماراتی درون محوطه جریمه و ضربه اش، عرض دروازه ایران را طی کرد و مهاجمان اماراتی نتوانستند از آن استفاده کنند.
دقیقه 44:  جدی ترین خطر ایران در نیمه اول مقابل امارات با ضربه کرنر آندرانیک تیموریان به دست آمد. کرنر آندو با تاثیری که جلال حسینی روی آن گذاشت در تیر دوم به سردار رسید و ضربه مهاجم ایران در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع حریف دفع شد.

شرح بازی در نیمه اول:
یک کارت به سردار آزمون پایان 45 دقیقه فشرده دو تیم برتر گروه سوم جام ملت‌های آسیا بود که با تساوی همراه بود. ایران مثل بازی‌های توپ را به حریف داد و در عوض موقعیت‌هایی برای جدی فرو ریختن دروازه حریف داشت که از آن جمله می‌شود به ضربه‌اش اشاره کرد که پس از برخورد با تیر دروازه با دخالت آزمون با برخورد به بازیکن حریف به کرنر رفت. ایران سه بار دیگر هم روی ضربات ایستگاهی روی دروازه امارات خطرساز شد که ضربات آزمون، پورعلی گنجی و جهانبخش راهی به دروازه نداشت.

در سمت مقابل هم امارات با بازیسازی و حرکات تکنیکی عمر عبدالرحمان، کنترل توپ را در اختیار داشت اما هرگز موفق به خلق موقعیت جدی روی دروازه ایران و علیرضا حقیقی نداشت. دفاع ایران و هافبک‌های دفاعی ما با وجود آنکه به زحمت افتادند اما فرصت خاصی به حمله وران امارات ندادند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد