تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امير حاج رضايي از کارشناسان فوتبال ايران معتقد است که به خاطر مالکيت توپ و يا آمار بازي نمي‌ توانيم ايرادي به کي‌روش بگيريم چون سيستم کي‌روش دفاعي است.



حاج رضایی در گفت‌وگویی گفت: مسافرت های پی در پی در سه بازی گذشته تیم‌ملی در استرالیا باعث شده که بازیکنان خسته شوند، هوای شرجی و گرما هم مزید بر علت شده و همانطور که دیدیم کی‌روش هم 40 درصد تیمش را به نسبت بازی های گذشته تغییر داده بود، چون نگاه او به یک چهارم پایانی است. کی‌روش نتیجه گراست و من با این کار او موافقم.

او ادامه داد: معمولا تیم هایی نتیجه گرا همین طور بازی می‌ کنند نباید از ایران توقع بازی زیبا داشته باشیم، تنها موردی که من دیدم هم نتیجه گرا هستند هم زیبا بازی می‌ کنند تیم بارسلونا در زمان گواردیولاست که واقعا زیبا بازی می‌ کرد و نتیجه را هم می‌ گرفت.

وی افزود: به نظر من در این بازی بازیکن برتر نداشتیم اما جوان ها وحید امرایی که اولین حضورش در تیم‌ملی را پشت سر می‌ گذاشت، همچین وریا غفوری که در آینده سمت راست تیم‌ملی را در اختیار خواهد گرفت و پورعلی گنجی که واقعا فوق العاده است نشان می‌ دهد که تیم‌ملی دارد پوست می‌ اندازد و آقای کی‌روش این کار را شروع کرده است.

حاج رضایی با اشاره به پیشرفت اماراتی ها گفت: چند سال پیش من یک دیداری از امارات داشتم که آنها از یک تیم اسکاتندی خواسته بودند که برای برنامه ریزی تیم های پایه به امارات بیایند و شرطشان هم این بود که با بچه ها انگلیسی صحبت کنند. تنها مشکل امارات و فرقش با فوتبال ما این است که آنها نیروی انسانی کمتری دارند تا بتواند برای آنها خلق شگفتی کند و مثل ما همچون فیلم های فارسی قدیم بخت و اقبال به یاری اش بیاید و یک بازیکن در دقیقه 90 تیم را نجات دهد.





تک گل گوچی ایران را صدرنشین گروه C کرد.

قوچان نژاد بعد از این برد اعتقاد داشت بازیکنان در این بازی روحیه خوبی داشتند. او بعد از بازی گفت:بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، همان طور که کی‌روش گفت امارات بازی خیلی خوبی ارائه کرد و بازیکنان ما هم به معنی واقعی روحیه تیمی خوبی داشتند.تک تک بازیکنان روحیه تیمی خوبی دارند، اما باید تمرکز خود را برای بازی‌های آینده حفظ کنیم و منتظر بازی‌های بعدی خواهیم بود.

به گزارش سایت خبر ورزشی "تک گل" قوچان نژاد در مورد زمین بازی هم گفت: بهترین زمینی که بازی کردیم این نبود اما زمین از این بدتر هم زیاد دیدیم. کیفیت زمین چمن توجیهی نبود که بازی خود را با تمام قوا انجام ندهیم. نباید از تلاش بازیکنان جوان در این بازی چشم پوشی کنیم.

او در خصوص استفاده کی روش از بازیکنان با تجربه هم گفت:بازیکنان با تجربه تیم ملی به تیم کمک کردند و من هم از این موضوع بسیار خوشحال هستم.






جواد نکونام در میکسدزون ورزشگاه سان کورپ بعد از برد و سرگروهی گفت: بازی با امارات شرایط خاص خودش را داشت و بسیار حساس بود. ما توانستیم با یک بازی حساب شده و با برنامه پیروزی با ارزشی را به دست آورده و سرگروه شویم.

او در مورد بازی با عراق در مرحله بعدی صحبت کرد: این بازی هم مسلما حساسیت خاص خودش را دارد ما برای این مسابقه نیز با برنامه خاص خود به میدان خواهیم رفت. لازم می‌دانم دست تک تک هواداران خود را ببوسم و امیدوارم در بازی‌های آینده تیم ملی نیز آنها به همین شکل از تیم ملی حمایت کنند. از پیروزی تیم بسیار خوشحالم و ما امروز بازی سخت و سنگینی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.






سردار آزمون پس از پایان بازی گفت: اگر با ژاپن روبرو می شدیم نمی ترسیم!

سردار آزمون پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات که منجر به سرگروهی ایران شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فوتبال 90 دقیقه است و ما تمام تلاش‌مان را کردیم که در طول 90 دقیقه پیروز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: اگر قرار بود در مرحله بعد به ژاپن برخورد کنیم از آنها نمی‌ترسیدیم و با آنها بازی می‌کردیم.

مهاجم تیم ملی با اشاره به این که از پیروزی مقابل امارات خیلی خوشحال است درباره عملکردش در این بازی بیان کرد: در این باره کی‌روش باید نظر بدهد اما مهم پیروزی در این دیدار بود.

آزمون درباره مقایسه کردنش با نیستلروی نیز خاطرنشان کرد: نظر کی‌روش دراین‌باره قابل احترام است اما برای رسیدن به چنین سطحی باید بسیار تلاش کنم.





جهانبخش بعد از دو بازی که از روی نیمکت بازی رو تماشا میکرد، با صلاحدید کی روش در این بازی بازی کرد.

به گزارش "تک گل"، علیرضا جهانبخش بعد از این بازی اعلام کرد از نیمکت نشینی ناراحت نبوده و گفت: همدلی خوبی بین بازیکنان تیم ملی است و تیم هم شرایط خوبی دارد. مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند مهم این است که تیم ملی نتیجه بگیرد و به موفقیت برسد. تیم ملی شرایط خوبی دارد.من از نیمکت نشینی ناراحت نبودم.

او در خصوص بازی گفت: بازی خوبی بود مهم این بود که ما پیروز شویم و به عنوان صدر‌نشین صعود کنیم که این اتفاق افتاد.تمرکز ما روی مسابقه با عراق است. عراق یا هر تیم دیگر حریف ما شود باید پیروز شویم و به جمع 4 تیم صعود کنیم.




سيد جلال حسيني اعتقاد دارد تيم ملي عراق از همه تيم هاي عربي قوي تر است. و کار سختی برای پیروزی بر این تیم پیش رو داریم.

حسینی بعد از سرگروهی و شکست مقابل امارات گفت: بازی سختی داشتیم با چند تغییری که در تیم به وجود آمده بود خدا را شکر توانستیم مقابل امارات به برتری برسیم.واقعا از حضور آنها تشکر می‌کنم. حضور آنها طوری که ما فکر می‌کردیم در ایران بازی می‌کنیم. خوشحالم که توانستیم آنها را خوشحال کنیم.

مدافع تیم ملی در مورد رقابت با عراق در مرحله بعدی توضیح داد: هنوز حریف آینده ما مشخص نیست و باید ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد. درست است که 3 بازی مقابل عرب‌ها به برتری رسیدیم اما عراق از بقیه تمام تیم‌های عربی بهتر است.

او در مورد تغییر و تحولاتی که در ترکیب امروز مقابل امارات به وجود آمده بود گفت: این موضوع نظر کی‌روش بوده وظیفه ما به عنوان بازیکن این است که تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم تا تیم بتواند به موفقیت برسد.

 


این صفحه با مصاحبه های جدید بازیکنان بروز می شود

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد