تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سوال و جواب های نویسنده استرالیایی که شنیدن آن می تواند جذاب باشد. چرا باید جام ملت های آسیا را دوست داشته باشیم؟



از دید او جام ملتها تورنمنت جذابی است چرا که هیچ کدام از بازیهای آن مساوی نشده، استقبال خوبی از بازیها شده و برای هر بازی چند هزار تماشاگری به استایوم می رود و از همه مهمتر اینکه استرالیا هم تا اینجای تورنمنت عملکرد قابل قبولی داشته است.

در این گزارش به تیم ملی ایران هم اشاره شده. از دید سایت اخبار استرالیا، یکی از دلایل جذابیت جام ملتها رونمایی از ستاره های جدید فوتبال آسیاست که یکی از این ستاره ها سردار آزمون محسوب می شود. بازیکنی که گلش به قطر می تواند بهترین گل جام ملتها باشد. این بازیکن که به مسی ایران معروف است مورد توجه باشگاههای بزرگ فوتبال اروپا قرار دارد.

دلیل دیگر زیبا شدن جام ملتها هم وجود مربیان سرشناس روی نیمکت تیم های حاضر در این تورنمنت است. مربیانی نظیر کارلوس کی روش، اولی اشتیلیکه، خاویر آگیره و آلن پرین توانسته اند تیم های خوبی به استرالیا بفرستند و ایران با کارلوس کی روش تبدیل به تیمی شده که شکست دادن آن کار بسیار سختی محسوب می شود.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد