تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ساعت 9 صبح امروز، تمرین تیم ملی زیر بارش شدید باران نیمه تمام ماند.



به گزارش سایت خبر ورزشی "تک گل"، این تمرین با حضور خبرنگاران و عکاسان در شرایطی انجام شد که کارلوس کی‌روش از حضور نمایندگان رسانه های گروهی چندان راضی به نظر نمی‌ رسید و طبق قوانین پس از 15 دقیقه همه را به بیرون هدایت کرد.

سیدجلال حسینی، جواد نکونام و مهرداد پولادی سه بازیکن اصلی تیم‌ملی که از ابتدای تمرین دیگران را همراهی نمی‌ کردند، با تاخیر به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند و پس از حضور این بازیکنان، بازیکنان در دو گروه زرد و آبی بازی تیم به تیم را زیرنظر کی‌روش پی گرفتند.

در تیم‌ملی ایران هاشم بیک‌زاده، سروش رفیعی، سردار آزمون و وحید امیری جدای از بقیه تنها به کارهای سبک و پنالتی زدن به علیرضا حقیقی پرداختند تا گلر اصلی تیم‌ملی برای دوئل احتمالی در مرحله پلی آف آماده تر بشود. این تمرین در دقایق پایانی به دلیل باران شدید، نیمه تمام ماند. بارانی که باعث شد بازیکنانی هم نتوانند با خبرنگاران گفت‌وگو کنند.

ایران فردا در ورزشگاه اصلی کانبرا تمرین خواهد کرد. تیم‌ملی ساعت 10 صبح جمعه 3 بهمن دراین شهر مقابل عراق قرار خواهد گرفت.


وحید امیری در جمع بازیکنان به تمرین نپرداخت که علت این مساله مصدومیتی است که او در بازی با امارات به آن دچار شد. البته به گفته کادرپزشکی مصدومیت این بازیکن جزیی است و این هافبک جوان خیلی زود به تمرینات بازخواهد گشت. 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد