تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش سایت خبر ورزشی "تک گل" مهدی محمدنبی دبیرفدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، گفت: "با توجه به اینکه امروز روزی بارانی بود تمرین تیم ملی یک ربع زودتر تعطیل شد. عراقی‌ها هم امروز ریکاوری داشتند که به دلیل بارش باران آن را انجام ندادند."



وی با اشاره به حضور تیم‌های ایران و عراق در یک هتل اظهار داشت: "با توجه به این اتفاق آرامش کافی وجود ندارد. از طرفی هواداران به هتل‌ها می‌آیند که تمرکز کافی وجود ندارد. ما در جلسه مسئولان برگزاری بازی‌ها و با یک ایمیل به AFC این مسائل را اعلام و بازگو کردیم. از این به بعد شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود."

دبیرفدراسیون فوتبال با بیان اینکه لازم است مسئولان برگزاری تلاش کنند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد، عنوان کرد: "این که شهرهای مسابقات را تغییر می‌دهند مشکلی نیست اما حداقل کاری کنند که اقامت تیم‌ها به این صورت نباشد ما در این شهر 20 هتل 5ستاره داریم که تیم‌های ملی می‌توانند در هتل‌های مختلف اقامت کنند. اینها تجربه برگزاری چنین مسابقاتی را نداشته‌اند شاید به خاطر همین این اتفاقات رخ می‌دهد."

نبی ادامه داد:" از لحاظ فنی و مصدومیت مشکلی وجود ندارد. تنها نگرانی ما مربوط به تعداد تماشاگران عراق است چرا که به نظر می‌رسد تعداد آنها بیشتر از ایرانی‌ها باشد. هر چند که ورزشگاه 25 هزار نفر گنجانش دارد اما عراقی‌های بیشتری احتمالا بلیت بازی را تهیه کنند چرا که آنها پیش از این می‌دانستند بازی تیم‌شان در کدام ورزشگاه انجام می‌شود."

وی افزود: "به هر حال امیدوارم ایرانی‌ها مانند گذشته به ورزشگاه بیایند و ایران را تشویق کنند تا اینجای مسابقات هم تماشاگران ایران سنگ‌تمام گذاشته‌اند و ما کمبودی از این نظر احساس نکرده‌ایم."



نبی در مورد اینکه به نظر می‌رسد پاداش مسابقات سال 2011 بیشتر بود، تصریح کرد: "آنطور که به خاطر دارم آن زمان هم همین قدر پاداش پرداخت شد. ما تاکنون به تعهدات خود عمل کرده‌ایم و قطعا پاداش‌هایی که در نظر گرفته‌ایم را هم پرداخت می‌کنیم اما نمی‌توانم زمان و مقدار آن را اعلام کنم."

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: "کفاشیان به ایران برگشت تا امور مالی فدراسیون را انجام دهد و دغدغه‌های ما را حل کند تا مشکلی از این جهت به وجود نیاید. بازیکنان هم قطعا صبوری کرده و شرایط را درک می‌کنند. آنها انگیزه بالایی دارند و قطعا می‌توانند کار خود را به خوبی پیش ببرند."

وی در خصوص پیش‌پرداخت قرارداد کی روش گفت:" پول پیش‌پرداخت قرارداد کی‌روش را فدراسیون از محل مطالبات خودش نزد فیفا درخواست کرده است و به زودی این مبلغ پرداخت خواهد شد و مشکلی از این جهت وجود ندارد."

سرپرست تیم ملی با اشاره به میزبانی مسابقات سال 2019 تصریح کرد: "دو نماینده به ایران خواهند آمد تا شرایط را بررسی کنند. گزارش آنها بسیار تأثیرگذار و مهم خواهد بود و تا ماه می باید جواب را اعلام کنند تا میزبان دور بعد مشخص شود."

نبی در مورد سفر وزیر به استرالیا گفت: "وضعیت در اینجا خوب است اما اگر وزیر به اردوی تیم ملی بیاید ما خوشحال خواهیم شد. طبق خبرهایی که به ما رسیده است هنوز تاریخی برای حضور وزیر در استرالیا اعلام نکردند اما مطمئن باشید اگر تیم ملی به مراحل بالاتر صعود کند حتما گودرزی به استرالیا خواهد آمد."

وی ادامه داد: "سفیر ایران در استرالیا هم تاکنون کمک زیادی به ما کرده است و در صورتی که ایران فینالیست شود یک مهمانی به میزبانی سفارت برگزار خواهیم کرد."

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد