تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علا عبدالزهرا بازيکن سابق تيم تراکتورسازي که امروز در ترکيب ثابت عراق مقابل ايران حضور داشت، در دوران بازي در تراکتورسازي مرتکب دوپينگ شده است.



عبدالزهرا به دلایل نامعلوم ناگهان از جمع تراکتوری ها جدا شد و با فسخ قرارداد به کشورش بازگشت و حالا مشخص است علت جدایی او از تراکتورسازی موضوع دوپینگ وی بوده است.

احمد هاشمیان رئیس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در این باره به "ورزش سه" گفت: این خبر درست است. اگر خاطرتان باشد در یک مقطع کمیته ملی مبارزه با دوپینگ چند نمونه از بازیکنان لیگ‌برتری گرفت و در آن تست دوپینگ علا عبدالزهرا که در آن زمان عضو تراکتورسازی بود، مثبت اعلام شد. البته کار از دست ما خارج بود و من نمی‌ دانم چرا این حکم به او ابلاغ نشد.

اینکه آیا دوپینگ هافبک ملی‌پوش عراق قابل پیگیری هست یا نه هنوز مشخص نیست اما با توجه به تایید این مساله از سوی مقامات رسمی باید این خبر را پیگیری کرد.




 دوپينگ احتمالي علا عبدالزهرا تاثيري در نتيجه بازي ايران و عراق ندارد.

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، صمد ابراهیمی کارشناس حقوقی در مورد پرونده دوپینگ علا عبدالزهرا گفت: بازی دادن بازیکن محروم می تواند باعث تغییر نتیجه بازی شود اما محرومیت زمانی معنا پیدا می کند که رای توسط ارکان قضایی مربوطه صادر و در صورت عدم قطعیت فرایند تجدیدنظر خواهیدآن به انجام رسیده باشد.

دوپینگ از موارد قابل استیناف است و با توجه به عدم ابلاغ محرومیت این بازیکن و طی نشدن روند قانونی بازی کردن او منع قانونی نداشته و مصداق حضور بازیکن غیر مجاز نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد