تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، مسئولان فوتبال ايران و ژاپن براي امضاي تفاهم نامه خواهر خواندگي ليگ هاي ايران و ژاپن امروز در سازمان ليگ فوتبال ايران ديدار و گفت و گو کردند.




در این جلسه «میتسورو مورای» نایب رئیس فدراسیون و رئیس لیگ ژاپن و «اویا تاکیوکی» معاون ارشد و مسئول کمیته بازاریابی لیگ ژاپن، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، علی کاظمی دبیرکل، محمدرضا ساکت مشاور عالی، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، سهیل مهدی رئیس کمیته فنی و توسعه، حجت اله بهمنی رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ در ابتدای این جلسه گفت: امروز یک روز خاص است که هر دوی ما شرایط خاص مثل هم داریم  که شاید در هر قرن یک بار این اتفاق بیفتد. هر دو ببازیم در ضربات پنالتی و پس از آن هم با هم جلسه داشته باشیم ولی به هر صورت امیدوارم برنامه هایی که پیش بینی کرده ایم انجام شود.

مهدی تاج افزود: ما واقعا لیگ ژاپن را لیگ پویا و خوبی می بینیم و اعتقادمان این است که اگر بخواهیم با یک لیگ ارتباط نزدیک داشته باشیم لیگ ژاپن بهتر است و خیلی هم به این امر علاقمندیم.
رئیس فدراسیون فوتبال هم در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به میهمانان گفت:خیلی خوشحال هستم که ما ارتباط خیلی خوبی با ژاپن در سطح آسیا در همه جوانب داریم.

علی کفاشیان افزود: ما دو ماه پیش یک تفاهم نامه با رئیس فدراسیون و نایب رئیس فدراسیون ژاپن امضا کردیم و همیشه ژاپن را در فوتبال آسیا یک کشور پیشرفته در لیگ و فوتبال ملی می بینیم و ما خوشحالیم این ارتباط را با هم داشته باشیم و از تجارب همدیگر استفاده کنیم و امیدواریم این همکاری در آینده هم ادامه داشته باشد.

میتسورو مورای رئیس لیگ ژاپن گفت: متاسفانه امروز روز ما نبود و هیچ کدام از ما روز خوبی نداشتیم خوشحالیم که با شما ملاقات کردیم . اولین تجربه دیدار تیمهای باشگاهی دو کشور در سال 2007 بود که سپاهان با اوراواردز در لیگ قهرمانان آسیا دیدار کرد.

وی افزود:لیگ ما بیش از بیست سال سابقه دارد.ما تجربیات و برنامه های زیادی داشتیم.امیدوارم این تجربیات و برنامه ها را به اشتراک بگذاریم و از تجربیات شما استفاده کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد