تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 فيفا با ارسال نامه‌اي به سازمان ليگ دوپينگ ملي‌پوش عراق را تاييد کرد.




فیفا امروز دوپینگ عبدالزهرا را مورد تایید قرار داد و با ارسال نامه ای به سازمان لیگ تصریح کرد که این بازیکن دوپینگی است و حق شرکت در مسابقات را به دلیل محرومیت ندارد.

تیم ملی ایران روز گذشته مقابل عراق در ضربات پنالتی باخت در حالی که از این بازیکن دوپینگی در ترکیب خود استفاده کرده بود بنابراین احتمال دارد که نتیجه بازی به سود ایران تغییر کند.





 شبکه تلويزيوني اس بي اس از وصول شکايت ايران به اي اف سي خبر داد.

منابع آگاه به شبکه تلویزیونی «اس بی اس » استرالیا خبر داده اند که فدراسیون فوتبال ایران شکایت رسمی خود در خصوص واجدالشرایط نبودن علاء عبدالزهرا، هافبک تیم ملی عراق برای بازی مقابل این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا را تسلیم AFC کرده است.

این شکایت در پی متهم شدن عبدالزهرا به نقض قوانین دوپینگ زمانی که سال گذشته عضو تیم تراکتورسازی تبریز بوده، صورت گرفته است. سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی ) با تأیید این خبر گفت از شکایت فدراسیون فوتبال ایران مطلع هستیم و منتظر اطلاعات بیشتر در این رابطه از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هستیم.






 علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران در گفت و گويي اعلام کرد تکليف بازي ايران و عراق بامداد فردا مشخص مي‌ شود.

به گزارش "تک گل"، رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام این موضوع که لایحه محکمی به همراه مدارک کافی به ای اف سی تقدیم شده ادامه داد، نمایندگان ایران لایحه ایران را به ای اف سی برده و در حال مذاکره هستند.

وی که با شبکه سوم سیما صحبت می‌ کرد تاکید کرد: ماندن ایران در استرالیا برای یک روز بیشتر با نظر ای اف سی انجام شده است که موضوع نشان می‌ دهد، بررسی مساله در این نهاد قانون‌گذار فوتبال آسیا کاملا جدی است.



Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد