تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تاریخ بازی تیم ایران و شیلی

تیم ایران در پنجم یا ششم فروردین سال آینده علاوه بر سوئد با شیلی هم دیدار خواهد کرد.



کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه پنجشنبه شب خود در برنامه 90 از برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و شیلی در عید نوروز و قبل از دیدار با سوئد خبر داد؛ خبری که فدراسیون فوتبال شیلی نیز روز گذشته آن را تأیید کرد و بر برگزاری این دیدار صحه گذاشت.

بر همین اساس در حال حاضر برای برگزاری این دیدار فقط تأییدیه فدراسیون فوتبال دو کشور ایران و شیلی صادر شده و هنوز توافقنامه‌ای مبنی بر این امر از سوی دو کشور به امضا نرسیده است و حتی در مورد مسائل مالی برگزاری این دیدار نیز هنوز صحبتی به میان نیامده است.

تیم ملی ایران قرار است در تاریخ 11 فروردین‌ماه سال جاری در استکهلم به مصاف سوئد برود و دیدار با شیلی نیز جلوتر از این دیدار و در یکی از دو تاریخ 5 یا 6 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر شنیده می‌شود به دلیل اینکه دیدار تیم ملی ایران با شیلی از لحاظ بازاریابی و تبلیغات، دیدار تدارکاتی با سوئد را تحت الشعاع خود قرار نداده و تماشاگران ایرانی نیز از این مسابقه استقبال چشمگیری به عمل بیاورند، به احتمال زیاد تیم ملی ایران در شهری غیر از استکهلم در کشور سوئد و یا در یکی از کشورهای همجوار سوئد یعنی نروژ، فنلاند یا دانمارک به مصاف شیلی خواهد رفت.

تیم ملی شیلی در جام جهانی 2014 برزیل عملکرد خوبی داشت و بازیکنانی نظیر کلودیو براوو و الکسی سانچز نیز از بازیکنان مطرح این تیم به شمار می‌روند، ضمن اینکه خورخه سامپائولی، سرمربی موفق تیم ملی شیلی بلافاصله بعد از جام جهانی 2014 قرارداد خود را با این تیم تا جام جهانی روسیه تمدید کرد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد