تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، تیم ملی ایران از فروردین ماه سال 1393 تا دیروز 14 بازی ملی پشت سر گذشته که دراین 14 بازی تنها 4 تیم توانسته اند دروازه ایران را باز کنند. آرژانتین با لیونل مسی، بوسنی با گل ادین ژکو، تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا و تیم ملی آنگولا در یک بازی دوستانه پیش از جام جهانی به ایران گل زده اند.

اما 10 تیمی که موفق به گل زدن مقابل ایران نشده اند شامل شیلی، نیجریه، کره جنوبی، مونته نگرو، ترینیداد و بلاروس در بازی های دوستانه و بحرین و قطر و امارات در جام ملت های آسیا از بازی کردن دروازه ایران عاجز مانده اند.


ایران در این سال با عراق 2 بار بازی کرده که در مرتبه اول عراق موفق به گلزنی مقابل ایران نشده است. اما در با دوم این تیم به همراه بوسنی بیشترین گل را وارد دروازه ایران کرده اند.


گل های خورده ایران در این 14 بازی 8 گل است و البته 10 کلین شیت در این 14 بازی به این معناست که 70درصد بازی های ایران را با کلین شیت به پایان رسیده است. در بازی شب گذشته ایران مقابل شیلی علیرضا حقیقی، دو مدافع وسط تیم ملی و البته هاشم بیک زاده نقش مهمی در ناکامی آلکسیس سانچس و یارانش داشته اند.

این دیوار دفاعی حالا خود را در بازی مهم مقابل سوئد محک خواهد زد، جایی که زلاتان ابراهیمویچ یکی از بهترین مهاجمان فوتبال دنیا در خانه منتظر ماست. کلین شیت در آن بازی می تواند رویایی باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد