تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" ، بازیکنان تیم ملی در ورزشگاه پاس قوامین از ساعت 18 به تمرینات پرداختند.



* بازیکنان از 5 دقیقه مانده به ساعت 18 وارد زمین شدند و قبل از آغاز تمرین مهدی طارمی به درخواست یکی از هواداران بوشهری به کنار زمین رفت و با او عکس گرفت.

* بازیکنان امروز لباس فسفری به تن داشتند وگلرها نیز سبز پررنگ پوشیده بودند که در آغاز تمرین مارکار آقاجانیان در بین آنها کاورهای سفید و قرمز را پخش کرد.

* از ساعت 18 تمرین تیم ملی آغاز شد و بازیکنان به مدت یک ربع به گرم کردن اختیاری پرداختند. در این بین کی‌روش در کنار زمین به همراه خراطی و پیروانی دقایقی را با دو بازیکنی که این روزها ممنوع‌الخروج هستند یعنی جلسه‌ای با حسینی و سروش رفیعی برگزار کردند و راهکارهای لازم برای خروج از این مشکل در این جلسه مطرح شد. در ابتدای این جلسه پژمان منتظری حضور داشت و بعد از دقایقی او از این جمع جدا شده و به بازیکنان پیوست.

* مارکار آقاجانیان قبل از آغاز تمرین دقایقی با علیرضا حقیقی به صورت اختصاصی صحبت کرد. در جلسه‌ای که برگزار شد حسینی به شدت عصبانی بود چرا که توقع داشت مشکل مالیاتی‌اش تا امروز توسط مسئولان فوتبال کشور برطرف شده باشد. پس از پایان این جلسه حسینی و رفیعی در حالی که با هم صحبت می‌کردند برای آغاز تمرین آماده شدند و در این بین اوسیانو دستیار کی‌روش دقایقی به جمع آنها اضافه شده و با حسینی و رفیعی صحبت کرد.

* سوشا مکانی زمانی که بازیکنان به اختیار خود را گرم می‌کردند به روی نیمکت نشسته و با آغاز رسمی تمرین در ساعت 18 و 15 دقیقه به جمع بازیکنان اضافه شد.

* در ساعت 18 و 15 دقیقه کی‌روش بازیکنان را به دور خود جمع کرده و دقایقی برای آنها صحبت کرد و سپس ملی‌پوشان به سمت دروازه شمالی زمین رفته و در بین دو دروازه در فضایی بسیار کوچک با دویدن به گرم کردن خود پرداختند.

* گلرها از همان آغاز، جداگانه زیر نظر مهدی حیدری به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند و پس از آن کارهای اختصاصی دروازه‌بانی را مرور کردند.

* کی‌روش امروز تی‌شرت سفیدرنگ به تن داشت و برای تمایز با بازیکنانی که کاور سفید داشتند از همان ابتدا کاور بنفش بر تن کرد.

* در همان فضایی که بازیکنان می‌دویدند، به دو تیم 10 نفره تقسیم شده و بازی شبیه به دستش ده را بازی کردند. با این تفاوت که توپ را با دست می‌گرفتند و با پا پاس می‌دادند.

* از ساعت 18 و 30 دقیقه تمرینات در این بخش پیگیری شد و در حالی که بازیکنان زیر نظر دیگو به انجام کارهای آمادگی جسمانی و کششی و نرمشی مشغول شدند کی‌روش در بخشی دیگری از زمین مشغول طراحی مراحل تمرین بود.

* ساعت 18 و 40 دقیقه کی‌روش به بازیکنان تنفس داد تا فاز جدیدی از تمرینات آغاز شود.

* امیرحسین پیروانی به همراه کورش برمک و چند مربی ناشناس دیگر از مهمانان تمرین امروز بودند که در VIP ورزشگاه تمرینات تیم ملی را تماشا کردند ضمن اینکه حدود 50 تماشاگر با حضور در ورزشگاه تمرینات را تماشا کردند.

* ساعت 18 و 45 دقیقه در بخش دیگری از زمین در فضایی کمتر از نصف زمین، بازیکنان به دو تیم 11 به 11 تقسیم شده و در بین دو دروازه بزرگ و 4 دروازه کوچک مشغول بازی فوتبال شدند و گلرها نیز پس از چند دقیقه جای خود را با دیگری عوض می‌کردند.

* در این تمرین فوتبال سروش رفیعی با کاور آبی برای هر دو تیم بازی کرد.

* در ساعت 19 تمرکز اصلی تمرین بر روی ضربات کرنر شکل گرفت و کی‌روش با جدا کردن دو تیم سفید و قرمز ابتدا جایگیری صحیح بازیکنان در هنگام نواختن ضربات کرنر را به آنها گوشزد کرد و سپس تیموریان برای تیم سفید و ترابی برای تیم قرمز شروع به نواختن کرنر کردند و بازیکنان هم دسته آنها به صورت همزمان در دو قسمت زمین با کاورهای هم‌رنگ به حمله و دفاع از دروازه مشغول شدند.

* در ساعت 19 منصور ابراهیم‌زاده و مهدی تاج به تمرین تیم ملی آمدند که ابراهیم‌زاده دسته گلی را تهیه و با خود به تمرین آورد.

* در اواسط این تمرین کی‌روش ضربه پنالتی اعلام کرد که یکی از این ضربات را حسینی تبدیل به گل کرد.

* با دستور کی‌روش، تدارکات تیم آدمک‌های مخصوص ضربات ایستگاهی را به سمت دیگر زمین بردند تا بازیکنان برای نواختن ضربات ایستگاهی آماده شوند.

تمرینات تیم ملی ایران از اردوی نهایی عصر فردا به پایان می‌رسد و ملی‌پوشان برای برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان سه‌شنبه راهی تاشکند خواهند شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد