تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دو تیم فوتبال ستارگان ایران و جهان در دیداری خیریه به نفع بیماران MS، امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3بر 0 به نفع ستارگان جهان به پایان رسید.



ستارگان ایران:
احمدرضا عابدزاده، علیرضا واحدی نیکبخت، علی کریمی، خداداد عزیزی، جواد زرینچه، یحیی گل محمدی، مهدی هاشمی نسب، جواد نکونام، حمید استیلی، کریم باقری و فرهاد مجیدی

ستارگان جهان:
ویتور بایا،فابیو کاناوارو،میشل سالگادو،فرناندو هیه رو،فرناندو کوتو،مارسل دزایی،مندیه تا،دوایت یورک،روبرتو کارلوس،لوییز فیگو و ادگار داویدز

نیمه اول

در نیمه اول منتخب جهان بازی برتری را نسبت به تیم منتخب ایران انجام داد و به غیر از سه گلی که زدند چند موقعیت دیگری نیز داشتند. در آن سوی میدان منتخب تیم ایران چند موقعیت نصف و نیمه داشت که در دقیقه 16 اولین گل بازی را مهدی هاشمی نسب روی ضربه ارسالی عزیزی به ثمر رساند اما خداداد افشاریان این گل را مردود اعلام کرد.
در دقیقه20 کارلوس روی یک ضربه ایستگاهی با شوت محکم و پر قدرت اولین گل بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 27 ضربه ایستگاهی خطرناک  جواد نکونام با اختلاف اندک به بیرون رفت.
در ادامه بازی بازیکنان منتخب جهان به حملات خود افزودند و در دقیقه 33 لوئیز فیگو با یک ضربه پر قدرت از راه دور دروازه منتخب ایران را باز کرد.

در دقیقه 39 علیرضا منصوریان سانتری را پشت مدافع ستارگان جهان انداخت که فرهاد مجیدی با بایا تک به تک شد و قصد عبور توپ از بالای سر این گلر داشت اما بایا در بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و پس از این صحنه داور کارت زرد به وی نشان داد.
در دقیقه 44 مندیه‌ تا از جناح راست سانتری را روی دروازه عابدزاده انجام داد که پائولتا در محوطه 6 قدم نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپش به بیرون رفت . در وقت‌ های اضافه نیمه نخست  توپ به پائولتا رسید و این بازیکن پس از جا گذاشتن عابدزاده این بار دروازه خالی را باز کرد تا گل سوم ستارگان جهان به ثمر برسد. بدین ترتیب دو تیم با نتیجه 3 بر 0 به نفع منتخب جهان راهی رختکن شدند.

نیمه دوم

در نیمه دوم تیم ستارگان ایران که اکثر بازیکنان خود را تعویض کرده بود در بیشتر دقایق صاحب توپ و میدان بودند ولی نتواستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 54 ستارگان ایران حمله همه جانبه ای را بر روی دروازه ستارگان جهان آعاز کردند که در آخر ضربه قیچی برگردان خطیبی راه به جایی نیافت.


در دقیقه 76 شوت مهدی صالح پور از سمت چپ دروازه به خارج از چارچوب رفت. در ادامه بازی بیشتر در میانه ها دنبال می شد و هیچکدام از دو تیم موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر نداشتند. در دقیقه 78 لیتمانن دروازه میرزاپور را باز کرد که داور آن را مردود اعلام کرد.
در دقایق پایانی مهدی صالح‌پور موقعیت خوبی به دست آورد که باز هم موفق نشد دروازه ستارگان جهان را باز کند و بدین ترتیب این دیدار با نتیجه 3بر 0 به نفع تیم منتخب جهان به پایان رسید.
گفتی است این دیدار دوستانه به سود بیماران MS برگزار شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد