تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ایران در خانه هند با نتیجه 3-0 پیروز شد.

 

به گزارش خبر ورزشی "تک گل" در ادامه بازى هاى مرحله مقدماتى جام جهاني و جام ملت هاى آسيا، دو تيم هند و ايران در هند به مصاف يكديگر رفتند كه اين ايران بود كه مطابق انتظار پيروز ميدان شد.

ايران از ابتداي بازى، مالكيت را در دست داشت اما موقعيت هاي زيادي بر روي دروازه هندي ها ايجاد نمي كرد و بازي آرام دنبال مي شد. اين منوال در اكثر نيمه اول جريان داشت تا در دقيقه ٢٩، روي سانتري از آندرانيك تيموريان، اين سردار آزمون بود كه توانست با يك ضربه سر زيبا، دروازه هند را براي بار اول بگشايد.

در ادامه بازى آرام دنبال شده تا در پايان نيمه اول، حساب كار با نتيجه ١ بر ٠ به سود سفيدپوشان ايراني به پايان برسد. در نيمه دوم، ايران در همان ابتدا كار را طوفاني آغاز كرد. در دقيقه ٤٦، روي روي يك سانتر، مهدي طارمي توپ را به بيرون فرستاد تا آندرانيك تيموريان با يك شوت بسيار عالي، دروازه هند را براي بار دوم بگشايد.

در ادامه و در دقيقه ٤٩، روي يك حركت ديكر، پس از دفع ناقص توپ توسط هندي ها، توپ به ابراهيمي برخورد كرد تا جلوي پاي طارمي بيافتد و اين مهاجم با ضربه اي عالي براي بار سوم دروازه هند را گشود. در ادامه شرايط تغييرى نكرد و ايران همچنان با وجود داشتن مالكيت، موقعيت هاي خوبي روي دروازه حريف ايجاد نمي كرد اما موقعيت هاي اندم ايران در اين نيمه بيشتر ثمر داشت تا در پايان ايران با سه گل برابر هند پيروز شود.

برای دانلود ویدیو بازی اینجا را کلیک نمائید

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد