تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم های ملی فوتبال امید ایران و ژاپن در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی فوتبال قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا و انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ - قطر از ساعت 17 به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 3-0 ژاپنی ها در وقت های اضافی همراه بود.



فوتبال انتخابی المپیک ریو- قطر
جمعه دوم بهمن؛ ساعت 17
ورزشگا:ه عبداله بن خلیفه
گروه داوری: اور: کریشنا دیلان پریرا(سریلانکا)، کمک‌ها:  پالیتا هماکونگا(سریلانکا)، مین یو(چین تایپه)

ایران: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وحید حیدریه،علی عبداله زاده(98 احسان پهلوان)، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی(106 میلاد کمندانی)، مهدی ترابی،میلاد محمدی(87 محسن کریمی) و ارسلان مطهری

ژاپن: ماساتوشی کوشیبیکی، اندو واتارو (113 اوشیما)، ایوانامی تاکویا، اوئدا نائومیچی، ریکی هاراکاوا، ناکاجیما شویا، یویا کوبو(82 تاکاما آسانو)، مورایا سی، ماساشی کامی کاوا، اوناوو ادو،شینیا یاجیما(89 تویوکاوا یوتا)

نیمه اول:

تیم ملی امید ایران بازی را توفانی آغاز کرد و در همان ابتدای کار می توانست دروازه ژاپن را باز کند، در دقیقه یک بازی  ارسلان مطهری در موقعیتی تک به تک می توانست دروازه حریف را باز کند که کوشیبیکی توپ وی را مهار کرد. یک دقیقه پس از این موقعیت روی یک ارسال کرنر خطرناک، علی کریمی می توانست با ضربه سر دروازه ژاپن را باز کند که توپ وی هم راهی به دروازه ژاپن نداشت. پس از این دو موقعیت هر دو تیم فرصت های نصف و نیمه ای را روی دروازه هم ایجاد کردند. در حالی که بازی به دقایق پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، ایران بار دیگر صاحب یک موقعیت عالی شد و مطهری در حالی که می توانست از شلوغی خط دفاعی ژاپنی ها استفاده کرده و دروازه کوشیبیکی را باز کند، با بی دقتی توپ خود را به اوت زد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

ملی پوشان امید در نیمه دوم نیز بهتر از حریف ظاهر شدند و پانزده دقیقه ابتدایی را کاملا بر بازی سوار بودند اما نتوانستند توفیقی در باز کردن دروازه حریف پیدا کنند. پانزده دقیقه دوم بازی موقعیت خاصی را از دو تیم شاهد نبودیم و دو تیم با این شرایط وارد یک چهارم پایانی بازی شدند که در این دقایق نیز بازی علی رغم افزایش تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر، دروازه ها بسته ماند تا با سوت پایان بازی در نود دقیقه معمول، تعیین برنده به وقت های اضافی موکول شود.
وقت های اضافی

نیمه اول وقت های اضافی:

تویوکاوا در ششمین دقیقه از وقت های اضافه با یک ضربه سر قاطعانه دروازه تیم ملی ایران را باز کرد تا چشم بادامی ها پس از 96 دقیقه زهر خود را با یک گل حساس بریزند. پس از این گل تیم ملی ایران دست به حمله زد و مطهری می توانست خیلی زود بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه وی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه راهی اوت شد. در واپسین دقایق نیمه اول وقت های اضافه مطهری در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان ژاپن قرار گرفت و با یک ضربه محکم تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما کوشیبیکی با شجاعت تمام ضربه وی را راهی کرنر کرد.

نیمه دوم وقت های اضافی:

ناکاجیما در دقیقه 108 بازی با یک شوت استثنایی دروازه اخباری را باز کرد تا با سوپر گل وی نتیجه بازی دو بر صفر به سود ژاپن شود. یک دقیقه پس از گل دوم، ناکاجیما بار دیگر با یک حرکت مشابه دروازه اخباری را باز کرد تا نتیجه کار سه بر صفر شود! کریمی در دقیقه 115 می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند که ضربه وی به تیر دروازه برخورد نمود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد