تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فیفا آخرین رده بندی تیم های جهان را اعلام کرد که با این اتفاق سیدبندی تیم های آسیایی برای انتخابی جام جهانی مشخص شد.



ایران و استرالیا در سید یک، کره جنوبی و ژاپن در سید دو، عربستان و ازبکستان در سید سه، امارات و چین در سید چهار، قطر و عراق در سید پنج، سوریه و تایلند در سید شش قرار دارند.

سخت ترین گروه ممکن برای ایران: ایران، ژاپن، ازبکستان، امارات، عراق و تایلند

راحت ترین گروه ممکن برای ایران: ایران، کره جنوبی، عربستان، چین، قطر، سوریه



در سید دو به دلیل اینکه ایران مدت هاست دست کره را خوانده و چند بازی پیاپی آن ها را شکست داده حریف ساده تری برایش می باشد اما ژاپن که تیم قدرتمندی است و ایران مدت هاست با آن ها رو به رو نشده قطعا حریف سخت تری خواهد بود.

در سید سه با توجه به آخرین رده بندی عربستان بالاتر از ازبکستان قرار دارد اما نباید فریب این رده بندی را خورد، ازبکستان تیم قدرتمند تری نسبت به عربستان است و در انتخابی جام جهانی 2014 موفق شده بود در تهران، ایران را شکست دهد. عربستان که مدت زیادی دچار افت شده حریف راحت تری نسبت به ازبکستان برای ایران است.

سید چهار دو تیم امارات و چین قرار دارند، دو تیم برتری زیادی نسبت به یکدیگر ندارند اما به دلیل اینکه اماراتی ها پیشرفت زیادی داشته اند و در جام ملت های آسیا با شکست ژاپن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند در ظاهر حریف سخت تری نسبت به چین هستند.

قطر و عراق در سید پنجم قرار دارند که بدون شک عراق حریف دشوار تری برای ایران خواهد بود. قطر همواره در دیدار ها مقابل ایران شکست خورده است اما عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا که موفق به شکست دادن ایران شد، نشان داد حریف دست و پا گیری برای ما خواهد بود.

در سید ششم سوریه و تایلند قرار دارند که هر دو تیم حریفان هر دو حریف آسانی برای سایر تیم ها می باشند اما به خاطر سابقه حضور در مسابقات آسیایی، تایلند حریف قدر تری نسبت به سوریه می باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد