تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازيکنان پرسپوليس با انجام تمرينات سبک خود را براي ديدار دوستانه برابر گسترش فولاد تبريز آماده کردند.



تمرين تيم فوتبال پرسپوليس امروز (يکشنبه) در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد. در تمرين امروز اکثر بازيکنان حضور داشتند و به تمرين پرداختند.

بازيکنان ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهاي تاکتيکي پرداختند. تمرين امروز پرسپوليس سبک بود تا بازيکنان براي بازي بعدازظهر مقابل گسترش فولاد تبريز آماده باشند.

پرسپوليس امروز از ساعت 18:00 در ورزشگاه درفشي‌فر پشت درهاي بسته در ديداري تدارکاتي مقابل تيم گسترش فولاد تبريز قرار خواهد گرفت.




 اعضاي تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن، صبح امروز در سالن وزنه مجموعه انقلاب با هم رودررو شدند.

تمرين نوبت صبح تيم فوتبال استقلال از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح در سالن مجموعه ورزشي انقلاب پيگيري شد. در تمرين امروز آبي‌پوشان امير قلعه‌نويي حضور داشت و بازيکنان زير نظر امير حاج‌قاسم و ديگر اعضاي کادر فني کار وزنه و هوازي انجام دادند. اين تمرين حواشي خاصي داشت که در زير مي‌خوانيد.

* جاسم کرار، گلر برزيلي و ستار همداني غايبان تمرين استقلال بودند.

* هنگامي که استقلالي‌ها مشغول وزنه‌زدن بودند اعضاي تيم فوتبال راه‌آهن وارد سالن وزنه شدند و آنها مشغول تست آمادگي جسماني شدند. حميد استيلي، احمدرضا عابدزاده و مهدي حسيني‌نسب نفراتي بودند که برخورد بسيار گرمي با امير قلعه‌نويي و جواد زرينچه داشتند و اين چند نفر به مرور خاطرات از زمان فوتبال در کنار هم پرداختند. امير قلعه‌نويي وقتي حميد استيلي را ديد به خاطر حضور وي در تيم راه‌آهن تبريک گفت و براي اين تيم آرزوي موفقيت کرد. قلعه‌نويي سپس با عابدزاده برخورد گرمي داشت و البته پسر احمدرضا عابدزاده با سرمربي تيم استقلال خوش و بش کرد.

* آرش برهاني و مهدي کريميان بازيکناني بودند که براي انجام تست پزشکي به آکادمي ملي المپيک رفته بودند و تست آمادگي جسماني را پشت سر گذاشتند.

تمرين سنگين امروز استقلال و همچنين گرماي هوا باعث شده بود تا بازيکنان استقلال با شوخي با بازيکنان راه‌آهن پيرامون نحوه تمرينات آنها صحبت کرده و از شاگردان استيلي بخواهد آنها هم در گرما بدوند تا وضعيت استقلالي‌ها درک کنند.

* طبق برنامه قرار است استقلالي‌ها در نوبت عصر تمرينات خود را پيگيري کنند و آبي‌پوشان فردا بعد از ظهر را به استراحت خواهند پرداخت و صبح روز سه‌شنبه تهران را به مقصد ترکيه ترک خواهند کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد