تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تمرين نوبت صبح پرسپوليس در اردوي ترکيه اين تيم برگزار شد.



تمرين نوبت صبح تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 10:30 به وقت محلي در کمپ تمريني اين تيم در ترکيه برگزار شد.

به گزارش تک گل، بازيکنان پرسپوليس با دستور کادر فني صبح امروز در سال بدنسازي حضور پيدا کردند و زير نظر مولايي حدود يک ساعت تمرينات بدنسازي را انجام دادند.

* سرخپوشان پس از تمرين بدنسازي به سونا و استخر رفتند.

* عاليشاه و دغاغله مانند روز گذشته به آب درماني مشغول بودند.

* با توجه به اينکه بازي شب گذشته آرژانتين و هلند دير وقت برگزار شد بازيکنان و اعضاي کادر فني پرسپوليس به صورت جداگانه و دراتاق‌هاي خود بازي را تماشا کردند. البته صبح امروز سرخپوشان در خصوص اين ديدار و فيناليست‌ شدن آرژانتين صحبت مي‌کردند.

* تمرين نوبت بعد از ظهر پرسپوليس به انجام کارهاي تاکتيکي اختصاص دارد.





 بازيکنان تيم استقلال امروز صبح به جاي برگزاري تمرين به استراحت پرداختند.

اعضاي تيم فوتبال استقلال شب گذشته به تماشاي ديدار آرژانتين و آلمان پرداخته و از همين رو آبي‌پوشان صبح امروز را استراحت کردند.

کادر فني تيم استقلال تصميم گرفته تمرينات بدنسازي و هوازي کمي سبک تر شود تا تيم در شرايط بازي قرار بگيرد.قرار است تمرين نوبت عصر که شامل کارهاي تاکتيکي است برگزار شود.

* با توجه به اينکه ديدار آرژانتين و آلمان به وقت اضافه و ضربات پنالتي کشيده شد اکثر بازيکنان هنگام صرف صبحانه پيرامون اين ديدار صحبت مي‌کردند.

* مسئولان استقلال در ترکيه در تلاش هستند تا يک بازي ديگر هم به صورت دوستانه انجام دهند و امروز مشغول رايزني در اين زمينه بودند.

* تمرينات استقلال مجددا صبح فردا تعطيل خواهد بود و آبي‌پوشان عصر جمعه ساعت 20:30 در ديداري دوستانه به مصاف بورسا اسپور خواهند رفت. بورسا اسپور تيمي است که سرمربيگيري آن بر عهده سنول گونش مربي مطرح کشور ترکيه است و از همين رو اين بازي به نوعي رويارويي قلعه‌نويي با اين مربي مطرح خواهد بود.

ديدار استقلال و بورسا اسپور در زميني برگزار مي‌شود که تيم هاي پيکان و پرسپوليس هم در آن محل اردو زده‌اند و پيکاني‌ها شب گذشته در همين زمين مقابل يک تيم از کشور روماني به تساوي رسيدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد